• W układzie napędowym Nissana dzieją się rzeczy niezwykłe, aż trudno uwierzyć, że to wszystko działa
  • Nissan wykorzystał pełną hybydę z regału Renault. Jak poradzi sobie z nią miękka hybryda Forda?
  • Teoretycznie auto typu HEV powinno mieć ogromną przewagę w spalaniu nad samochodem typu MHEV. Zaraz się zdziwicie!
  • Nissan ma skrzynię biegów bez synchronizatorów, za do z dwoma silnikami elektrycznymi. Ich pracę słychać. I czuć
  • Więcej takich tekstów znajdziesz na stronie głównej Onet.pl

Oba te samochody można, trochę naciągając, nazwać w jakimś sensie kultowymi. Niegrzeczny, zbuntowany i dziwaczny Juke polaryzuje opinie od momentu debiutu pierwszej generacji tego modelu. Puma natomiast wystartowała jako auto z zupełnie innym charakterem niż obecnie – chodzi o małe sportowe coupé zbudowane na bazie Fiesty, produkowane w latach 1997-2001.

Obecna Puma, która wizualnie jest sportowcem wśród niewielkich SUV-ów, będzie musiała stawić czoła drugiej generacji Juke’a w naszym porównaniu na punkty. Zestawienie tych aut nie powinno stanowić wyzwania, bo przecież w globalnej motoryzacji wszystko jest dziś podobne... Wróć! Tym razem, jak tylko zajrzymy pod maski, będzie inaczej. Zupełnie inaczej. Ale to za chwilę.