BMW M4 Competition M xDrive Cabrio (G23, 2022 r.)
Auto Świat Testy Testy nowych samochodów BMW M4 Competition Cabrio – ekshibicjonistyczne i bezwstydnie ciężkie, lecz niestety okrutnie wspaniałe

BMW M4 Competition Cabrio – ekshibicjonistyczne i bezwstydnie ciężkie, lecz niestety okrutnie wspaniałe

BMW M4 Competition M xDrive Cabrio (G23, 2022 r.)Żródło: Auto Świat / Igor Kohutnicki
Autor Błażej Buliński
Błażej Buliński

Otwierany dach? Napęd na cztery koła? Ekstradawka komfortu okupiona dodatkowymi kilogramami? To nie są koniecznie rzeczy, których pożądają puryści w sportowcu. Jeszcze te giganerki... A mimo wszystko BMW M4 Competition M xDrive Cabrio mnie oczarowało

  • Pod materiałowym dachem kryją się trzy twarde panele i solidna izolacja. Składanie trwa 18 s i jest możliwe do 50 km/h
  • BMW twierdzi, że M4 Competition M xDrive Cabrio rozpędza się 0-100 km/h w 3,5 s. W teście sprawdziliśmy, czy faktycznie jest tak szybkie, czy może... jeszcze szybsze?
  • Lakier testowanego egzemplarza kosztuje 18 100 zł – w promocji...
  • Ten tekst pochodzi z nowego wydania "Auto Świata". Dzięki naszej subskrypcji możesz przeczytać go już teraz

Wjeżdżam na wagę samochodową. Najpierw przednimi kołami: 975 kg. Tylna oś: 930 kg. Wybaczcie, Państwo, łacinę, ale kurde balans, razem tona dziewięćset pięć! Bez kierowcy, za to z pełnym bakiem i wyposażeniem wymaganym do legalnego poruszania się po polskich drogach. Tyle waży nowe BMW M4 Competition xDrive Cabrio (G23). Tak dużo jak nigdy, mimo że zrezygnowano ze stosowanego w poprzedniku blaszanego hardtopu na rzecz sprytnej konstrukcji z twardych paneli kompozytowych z naciągniętym na nie płótnem.

Autor Błażej Buliński
Błażej Buliński
Powiązane tematy:BMWBMW Seria 4