Logo

Porsche 911 Carrera GTS – wysoka zawartość 911 w 911

Błażej Buliński
Błażej Buliński
  • Przednie tarcze hamulcowe mają średnicę aż 408 mm. W teście hamowania 911 GTS osiągnęło na zimowej oponie taki wynik, jak zwykłe auta osobowe na letnich oponach
  • Dzięki mniejszej izolacji akustycznej w kabinie dobitniej rozbrzmiewa dźwięk silnika
  • GTSa można mieć też z napędem na 4 koła, jednak tylny napęd – jak w testowanym egzemplarzu – najlepiej pasuje do jego charakteru
  • Ten tekst pochodzi z nowego wydania "Auto Świata". Dzięki naszej subskrypcji możesz przeczytać go już teraz
  • Dużo czytania, a mało czasu? Sprawdź skrót artykułu

Choć można by naiwnie sądzić, że wystarczyłyby dwie-cztery wersje Porsche 911, to z dobrego powodu w Zuffenhausen mnożą ich na potęgę. Jedno szybsze od drugiego, ale każde na swój sposób inne. GTS robi to tak, że na twarzy kierowcy, który po prostu kocha prowadzić, rysuje się szczególnie szeroki uśmiech.

Udostępnij:
Autor Błażej Buliński
Błażej Buliński
Posłuchaj artykułu
Posłuchaj artykułu
Przeczytaj skrót artykułu
Zapytaj Onet Czat z AI
Poznaj funkcje AI
AI assistant icon for Onet Chat
Skrót artykułu

To jest materiał Premium

Dołącz do Premium i odblokuj wszystkie funkcje dla materiałów Premium:

czytaj słuchaj skracaj

Dołącz do premium