Auto Świat Testy Testy nowych samochodów Porsche 911 Turbo S Cabrio – niebo i piekło

Porsche 911 Turbo S Cabrio – niebo i piekło

Autor Błażej Buliński
Błażej Buliński

Porsche 911 Turbo S Cabrio łączy klasykę stylu z diabelsko mocnym napędem i kataklizmem we włosach. Działa odurzająco, rozpala ego i jest totalnie perfekcyjnym absolutnym nonsensem

Porsche 911 Turbo S Cabrio (2021, 992)
Zobacz galerię (26)
Auto Świat / Igor Kohutnicki
Porsche 911 Turbo S Cabrio (2021, 992)
  • Impet układu napędowego jest niepojęty, a otwarty dach jeszcze intensyfikuje doznania
  • W zależności od trybu i tempa jazdy, ale też otwarcia dachu, tylne skrzydło przyjmuje różne pozycje, poprawiając docisk lub wspomagając hamulce w hamowaniu
  • Cena bazowa to 1 160 000 zł, Cabrio jest aż o 65 000 zł droższe od Coupe
  • Więcej takich informacji znajdziesz na stronie głównej Onet.pl

Dzień dobry, poproszę 911 ze wszystkim – jeśli tak zagadasz sprzedawcę Porsche w salonie, jest szansa, że skończysz z Turbo S Cabrio. Nim ruszysz, pożegnasz się z „bańką dwieście”, może nawet trzysta, i podpiszesz pakt z diabłem. Przygotuj się na doznania na skraju percepcji zwykłych śmiertelników.

Autor Błażej Buliński
Błażej Buliński
Powiązane tematy: