Logo

Dobry używany SUV do 40 tys. zł. Mamy cztery propozycje. Mechanik wybrał faworyta

  • Mamy cztery SUV-y, które cieszą się zainteresowaniem kierowców, a egzemplarze w dobrym stanie odwdzięczą się raczej bezstresową i przyjemną jazdą. Sprawdzamy wersje z dieslem 2.0
  • W założonym budżecie polecamy wersje z napędem na przednie koła. Dlaczego?Są tańsze w serwisie, lżejsze i nieco bardziej ekonomiczne (m.in. niższe spalanie)
  • Nie spodziewajcie się tu "świeżynek". 10-letnie (i starsze) SUV-y oraz crossovery z dieslem pod maską często mają już duże przebiegi.
  • Duży przebieg nie musi zawsze równać się, że samochód do niczego się nie nadaje. Podpowiadam, na co szczególnie zwrócić uwagę
  • Dużo czytania, a mało czasu? Sprawdź skrót artykułu

Dobry używany SUV do 40 tys. zł

Kompaktowe SUV-y i crossovery cieszą się dużą popularnością w ostatnich latach. Są modne i prawie każdy chciałby je mieć. Popyt na pojazdy tego typu jest więc duży, nawet jeśli nie mają napędu 4x4, tak jak bohaterowie naszego porównania. Dobraliśmy ich tak, aby każdy przekonywał na swój sposób. Jest więc Ford Kuga, typowy SUV średniej wielkości, Nissan Qashqai +2, który chce być i modny, i rodzinny, Peugeot 3008, czyli skrzyżowanie crossovera, kompaktowego vana i kombi, a także VW Tiguan, który charakterem wpisuje się gdzieś pomiędzy Kugę i Qashqaia.

Przeczytaj także: Docisnąłem mechaników Toyoty. Powiedzieli mi, czy Corolla rzeczywiście jest taka trwała

Celujemy w modele 10-letnie i starsze, z 2-litrowym dieslem, w przedziale cenowym 35-45 tys. zł. Które z tych aut oczaruje nas najbardziej walorami użytkowymi, zachowaniem na drodze, rozsądnymi kosztami eksploatacji, trwałością, a także niezawodnością?

Przeczytaj skrót artykułu
Zapytaj Onet Czat z AI
Poznaj funkcje AI
AI assistant icon for Onet Chat

To jest materiał Premium

Dołącz do Premium i odblokuj wszystkie funkcje dla materiałów Premium:

czytaj słuchaj skracaj

Dołącz do premium
Skrót artykułu