Auto Świat EV Wiadomości Chiński Xpeng zaskoczył na polskim rynku. Oferuje darmowe ładowanie

Chiński Xpeng zaskoczył na polskim rynku. Oferuje darmowe ładowanie

Xpeng niedawno wszedł oficjalnie na polski rynek. Na start działalności ta chińska marka premium proponuje klientom atrakcyjną ofertę: każdy, kto kupi jej nowego elektryka, nie będzie płacił za ładowanie. Znamy szczegóły promocji.

XPeng P7
Zobacz galerię (9)
Auto Świat / Maciej Brzeziński
XPeng P7

Właściciel nowego Xpenga będzie mógł za darmo ładować go w największych sieciach w Polsce bez konieczności podpisywania oddzielnych umów z operatorami stacji. Dostęp do takiej usługi zyska za symboliczną złotówkę podczas odbioru samochodu.

Dodatkowa zachęta do zakupu elektryka

Jak dowiedzieliśmy się u przedstawiciela marki Xpeng, kupujący otrzymuje do wykorzystania 15 tys. zł. To od niego zależy, kiedy i gdzie wykorzysta środki. Ma na to dwa lata w przypadku zakupu modeli G6 i G9 oraz maksymalnie trzy, decydując się na P7. Według udostępnionych wyliczeń pozwoli to na przejechanie odpowiednio 20 i 30 tys. km, zależnie od wybranego pojazdu. Użytkownik zarządza usługą z poziomu aplikacji mobilnej.

Wprowadzając XPENG na polski rynek, chcemy pokazywać, że elektromobilność może być nie tylko innowacyjna, ale też intuicyjna i korzystna dla użytkownika. Naszą ambicją jest nie tylko sprzedaż samochodów, ale budowanie całego ekosystemu doświadczeń, który realnie ułatwia codzienne życie kierowców

- powiedział Janusz Ellert, Xpeng Brand Director.

Xpeng oferuje w Polsce trzy modele, ma jeden salon

Chiński producent wprowadził do sprzedaży w Polsce trzy modele. Są to:

  • kompaktowy SUV G6 - kosztuje od 203 tys. 900 zł;
  • flagowy SUV G9 - od 252 tys. 900 zł;
  • sedan klasy wyżej P7 - od 216 tys. 900 zł.

W przypadku wielu wersji można ubiegać się o dopłatę z rządowego programu NaszEauto. Za dystrybucję samochodów odpowiada firma Inchcape, która obecnie posiada jeden salon marki Xpeng w Warszawie.

Dowiedz się więcej: Jeździłem trzema modelami marki XPeng

Kupując Xpeng, klient dostaje coś więcej niż tylko samochód – otrzymuje realne wsparcie w codziennym korzystaniu z elektromobilności. Już teraz swoją ofertę kierujemy do klientów nieposiadających na co dzień dostępu do infrastruktury ładowania, jak chociażby możliwości ładowania samochodu elektrycznego w domu, przy wykorzystaniu wallboxa. Dążymy do maksymalnego uproszczenia procesu ładowania i obniżenia bariery wejścia w świat aut elektrycznych (...)

- podsumował Paweł Kowalski, Sales & Product Manager w Xpeng Polska.

Autor Krzysztof Słomski
Krzysztof Słomski
Wydawca AutoŚwiat.pl
Pokaż listę wszystkich publikacji
materiał promocyjny

Sprawdź nr VIN za darmo

Zanim kupisz auto, poznaj jego przeszłość i sprawdź, czy nie jest kradziony lub po wypadku

Numer VIN powinien mieć 17 znaków