Auto Świat Testy Testy nowych samochodów Peugeot 508 PSE – tygiel charakterów
  • Peugeot 508 PSE ma układ hybrydowy o łącznej mocy 360 KM, a taka wartość to wypadkowa zastosowania benzynowego silnika generującego 200 KM oraz dwóch elektrycznych jednostek: 110- oraz 113-konnej
  • Podczas testu samochód udało się rozpędzić do 100 km/h po 5,6 s, a to tylko o 0,4 s gorzej niż obiecuje producent
  • Peugeot 508 PSE kosztuje minimum 306 500 zł, a testowany egzemplarz to wydatek 308 000 zł, bo na pokładzie auta znalazła się ładowarka o mocy 7,4 kW za 1500 zł

Słyszeliście to wielokrotnie: Jak coś jest do wszystkiego, to tak naprawdę nie nadaje się do niczego. Nie słuchajcie tego tym razem, tak jak nie wierzcie w to, że kombi, choć praktyczne, musi być nudne, sportowe samochody ciasne i niefunkcjonalne, a hybryda – oszczędna, ale za to bez polotu. Dlaczego? Ponieważ teraz jest Peugeot 508 PSE, który godzi te wszystkie, z pozoru sprzeczne cechy.

Autor Tomasz Kamiński
Tomasz Kamiński
Dziennikarz AutoŚwiat.pl
Pokaż listę wszystkich publikacji