Logo
WiadomościAktualnościSpytałem szefa Nissana w Polsce, czy nowe auta są teraz łatwiej dostępne niż 10 lat temu

Spytałem szefa Nissana w Polsce, czy nowe auta są teraz łatwiej dostępne niż 10 lat temu

  • Szef Nissana w Polsce odpowiada na pytanie o ewentualny wzrost cen nowych aut związany z zaostrzeniem norm emisji spalin w 2025 r.
  • Samochód w Polsce przestał być wyznacznikiem statusu — przynajmniej dla pewnej, coraz większej grupy klientów
  • Nissana i Mitsubishi reprezentuje w Polsce spółka, której dyrektorem zarządzającym jest właśnie mój rozmówca. Czy obie marki — japońskie i stawiające na SUV-y — przypadkiem nie odbierają sobie klientów?
  • Dużo czytania, a mało czasu? Sprawdź skrót artykułu

Czasem kompletnie zapominamy, jak bardzo ważną rolę w wyborze samochodu grają podatki. Można je bowiem tak zaprojektować, by np. pobudzić popyt na jeden rodzaj napędu i jednocześnie osłabić zainteresowanie innym. M.in. o tym opowiedział mi Piotr Laube, dyrektor zarządzający Astary w Polsce (przedstawiciela Isuzu, Mitsubishi oraz Nissana) i jednocześnie szef marki Nissan w naszym kraju.

Posłuchaj artykułu
Posłuchaj artykułu
Przeczytaj skrót artykułu
Zapytaj Onet Czat z AI
Poznaj funkcje AI
AI assistant icon for Onet Chat
Skrót artykułu

To jest materiał Premium

Dołącz do Premium i odblokuj wszystkie funkcje dla materiałów Premium:

czytaj słuchaj skracaj

Dołącz do premium