• Trendy na rynku motoryzacyjnym się zmieniają, ale patrząc na modele występujące w naszym "Top 10", rewolucji nie ma. Chętnie szukamy w internecie informacji o niemieckich autach premium, takich jak Audi A3 i BMW serii 3
  • W rankingu są też pewne zaskoczenia. Wysokie miejsce zajął Fiat 500, mało kto ulokowałby Toyotę Yaris na 1. pozycji
  • Więcej takich tematów znajdziesz na stronie głównej Onet.pl

Internet na dobre zagnieździł się w naszym życiu, a czas pandemii dodatkowo sprawił, że osoby, które wcześniej nieco rzadziej surfowały po różnych stronach internetowych, teraz robią to zdecydowanie częściej. U wielu z nas pojawiło się lepsze łącze, więcej gigabajtów do wykorzystania. Szukamy informacji o każdej dziedzinie życia, gospodarki, w tym motoryzacji. Sprawdziliśmy, które samochody wyszukujecie najczęściej.

W pierwszej dziesiątce najwięcej jest aut niemieckich, co chyba nikogo specjalnie nie dziwi. Od razu jednak widać pewne trendy. Najczęściej szukamy informacji o modelach premium – Audi i BMW. Volkswageny, Ople i Fordy też są często prześwietlane w internecie, ale już nie z taką intensywnością. Z aut japońskich prym wiedzie Toyota. Yaris i RAV4 cieszą się dużym zainteresowaniem – dotyczy to zarówno samochodów nowych, jak i używanych.

Nikogo nie powinno dziwić duże zainteresowanie autami koreańskimi (Hyundai i Kia), a tym bardziej modnymi SUV-ami – Tucsonem i Sportage’em. Trzeba przyznać, że w ostatnich latach obie marki namieszały na polskim rynku motoryzacyjnym i stały się liczącymi się graczami. W "Top 10" znalazło się też Volvo XC60, które już nie raz dowodziło w rankingach sprzedaży i zainteresowania na rynku, że trzeba się z nim liczyć. Niespodzianką jest stosunkowo wysokie miejsce Fiata 500, który na rynku jest – uwaga – od 2007 r. i nadal cieszy się sporym zainteresowaniem.