Auto Świat Porady Eksploatacja Omijaj je szerokim łukiem, to najgorsze silniki ostatnich lat. Benzyny i diesle

Omijaj je szerokim łukiem, to najgorsze silniki ostatnich lat. Benzyny i diesle

Dzisiaj skupiamy się na problemach z silnikami, które producenci samochodów mieli w ostatnich kilku latach. Pod lupę wzięliśmy zarówno jednostki benzynowe, jak i wysokoprężne. W wielu przypadkach wady silników ujawniają się dopiero po kilku latach użytkowania lub gdy samochód pokona 100 lub 200 tys. km. Wtedy zaczynają się problemy, z którymi musi zmierzyć się portfel właściciela. Oto najgorsze silniki benzynowe i Diesla.

Silnik Diesla
Zobacz galerię (12)
Best Auto Photo / Shutterstock
Silnik Diesla
  • Zakup nowego samochodu nie jest, niestety, gwarancją spokojnej eksploatacji. Czasem firmy traktują klientów jak króliki doświadczalne
  • Nowoczesne konstrukcje oznaczają kosztowną obsługę
  • Wystąpienie problemu to jedno, inną sprawą jest sposób naprawy usterki przez gwaranta – drogo, ale skutecznie, czy tylko oby do końca gwarancji?
  • Zrobiliśmy zestawienie najgorszych silników ostatnich lat

Najbardziej awaryjne silniki. Na te musisz uważać

Kupujący nowe auta często kierują się chęcią zapewnienia sobie spokoju – po to nabywają samochody w salonie, bez przebiegu, żeby przez cały okres eksploatacji nie przejmować się naprawami. Dla wielu osób istotna jest też większa pewność dotarcia do celu. Wiadomo, że trzeba ponieść niemałe koszty związane z utratą wartości samochodu z salonu, praktycznie jesteśmy związani z autoryzowanymi stacjami serwisowymi, w których rachunki są o wiele wyższe niż u mechaników nieposiadających autoryzacji.