Auto Świat Używane Dziesięć aut, które nie dały rady. Wypadły najgorzej w naszych testach na dystansie 100 tys. km

Dziesięć aut, które nie dały rady. Wypadły najgorzej w naszych testach na dystansie 100 tys. km

Na tej liście jest kilka naprawdę dużych zaskoczeń. Największym wcale nie jest obecność jednego samochodu elektrycznego. W niektórych przypadkach dziwi fakt, że auto, które ma nieco ponad dwa lata i przejechane 100 tys. km potrafi być w takim stanie, jak ten, który zastaliśmy. Chcąc kupić jedno z tych aut na rynku wtórnym, zastanów się dwa razy. Oto dziesięć samochodów, które wypadły najgorzej w naszych testach długodystansowych.

BMW 540i XDrive to auto marzeń z mnóstwem problemówAuto Bild
  • Testy długodystansowe Auto Świata i Auto Bilda to jedyne w swoim rodzaju testy wytrzymałości samochodów. Po ich zakończeniu auta są rozbierane na części pierwsze, a ich stan jest oceniany przez niezależnych ekspertów
  • 100 tys. km zwykle przejeżdżamy w około dwa lata. Wśród aut z najgorszej dziesiątki jedno potrzebowało dłuższego, bo aż czteroletniego testu. Dlaczego? Bo to samochód elektryczny
  • Jedna marka ma aż trzy samochody w tym zestawieniu. To niemiecki producent z metką premium, którego auta bardzo często chwalimy i to również po testach długodystansowych
  • Zobacz też: Chiński SUV przegrał walkę z czasem. Po przejechaniu 100 tys. km wygląda tak

Celem przeprowadzania testów na dystansie 100 tys. km jest odpowiedź na pytania związane z użytkowaniem czterech kółek – od codziennej eksploatacji, poprzez koszty serwisu i napraw, a na trwałości kończąc. To dlatego każdy samochód jest poddawany ciężkim próbom przez blisko 2 lata, a po zakończeniu testu rozbierany na części pierwsze i dokładnie sprawdzany. Na przestrzeni wielu lat, podczas których przetestowaliśmy na dystansie 100 tys. km dziesiątki samochodów, dziesięć wypadło najgorzej. Oto one.