- Oba mają znakomitą dynamikę i są to jedne z najszybszych samochodów, sprzedawanych przez obie marki
- Jedna z firm mniej szczęśliwie dobrała opony, z jakimi sprzedawane jest nowe auto w salonie. Zaraz dowiecie się, która
- Polecimy kopię, czy oryginał? To również niebawem się rozstrzygnie
- Więcej takich testów znajdziesz na stronie głównej Onet.pl
Spis treści
- Przeczytaj też:
- 1. Toyota RAV4 2.5 Plug-In Hybrid
- 2. Suzuki Across 2.5 Plug-In Hybrid
- Suzuki Across 2.5 plug-in vs. Toyota RAV4 2.5 plug-in - wyniki pomiarów drogowych (oceniane)
- Suzuki Across 2.5 plug-in vs. Toyota RAV4 2.5 plug-in - rzeczywiste wymiary kabin (oceniane)
- Suzuki Across 2.5 plug-in vs. Toyota RAV4 2.5 plug-in - dane katalogowe (nieoceniane oprócz pojemności bagażników)
- Suzuki Across 2.5 plug-in vs. Toyota RAV4 2.5 plug-in - wyposażenie i ceny opcji (oceniane)
- Hybrydowe hybryd: Suzuki Across 2.5 plug-in vs. Toyota RAV4 2.5 plug-in - ceny, gwarancje, przeglądy (oceniane)
- Hybrydowe hybryd: Suzuki Across 2.5 plug-in vs. Toyota RAV4 2.5 plug-in - punkty i klasyfikacja
- Testowe kontra katalogowe zużycie paliwa (różnica nie jest oceniana)
- Suzuki Across i Toyota RAV4 - podsumowanie
Gdy dwóch robi to samo, to nie jest to samo – to chętnie cytowane przysłowie łacińskie. Czy znajduje zastosowanie także w przypadku Toyoty RAV4 i Suzuki Acrossa? Across to bowiem jest RAV4. Zawieszenie, napęd, kabina, design – z wyjątkiem kilku drobnych różnic, auta te są identyczne. A jakim cudem Toyota znalazła się w ofercie Suzuki?