Logo

Kto ma 130 tys. zł, ten może przebierać w dużych SUV-ach. 10 modeli przykuło moją uwagę

  • 130 tys. zł – taka cena w odniesieniu do nowego dużego samochodu jeszcze niedawno była sensacją; dziś w tej kategorii rywalizuje wiele marek samochodowych
  • Zaledwie po roku od startu masowej inwazji chińskich marek samochodowych na polski rynek do atrakcyjnych cen wyjściowych dołączyły promocje. Te promocje – tak to wygląda – są już stałym elementem oferty
  • Trzeba mieć jednak świadomość, że typowy tani chiński SUV jest mieszanką nowoczesnych i całkiem przestarzałych technologii – z wszystkimi zaletami i wadami tej sytuacji
  • W zestawieniu 10 niedrogich rodzinnych SUV-ów są tylko dwa, które przy wciąż niskiej cenie mogą być wyposażone w napęd hybrydowy
  • Dużo czytania, a mało czasu? Sprawdź skrót artykułu

Ma być dużo i niedrogo? No to będzie. W ciągu ostatniego roku nowe SUV-y segmentu D znalazły się w cenowym zasięgu wielu osób, które wcześniej mogły marzyć co najwyżej o niezbyt starym samochodzie używanym. SUV-y segmentu D to bardzo uniwersalne samochody: już na tyle pojemne, że da się do nich bez trudu zapakować rodzinę wraz z wakacyjnym ekwipunkiem, jednocześnie (przynajmniej niektóre z tych aut) są one na tyle zgrabne, że można nimi z przyjemnością jeździć po mieście.

Autor Maciej Brzeziński
Pasjonat technologii, prywatnie także zapalony kolarz
Pokaż listę wszystkich publikacji
Posłuchaj artykułu
Posłuchaj artykułu
Przeczytaj skrót artykułu
Zapytaj Onet Czat z AI
Poznaj funkcje AI
AI assistant icon for Onet Chat

To jest materiał Premium

Dołącz do Premium i odblokuj wszystkie funkcje dla materiałów Premium:

czytaj słuchaj skracaj

Dołącz do premium
Skrót artykułu