W zestawieniu znajdziecie SUV-y z rożnych klas, od kompaktowych w stylu BMW X3, Mercedesa-AMG GLC czy Alfy Romeo Stelvio po większe jak Porsche Cayenne, BMW X5 czy Lamborghini Urus. Są też dwa modele z napędem czysto elektrycznym. Przy każdym prezentowanym aucie umieściliśmy podstawowe dane techniczne, aktualną cenę minimalną bez dodatkowych opcji oraz link odsyłający do większej prezentacji bądź testu danego modelu, jakie publikowaliśmy. Poznajcie zatem najlepszych sprinterów wśród współczesnych SUV-ów.
Silnik: 4.0 V8, 550 KM, 700 Nm, 0-100 km/h: 4,5 s, V maks.: 291 km/h, śr. spalanie wg WLTP: 14,3 l/100 km, cena: od 193 744 euro.
Silnik: 3.0 R6, 510 KM, 600 Nm, 0-100 km/h: 4,1 s, V maks.: 250 km/h, śr. spalanie wg NEDC: 8,2 l/100 km, cena: od 464 300 zł.
Silnik: 3.0 R6, 510 KM, 600 Nm, 0-100 km/h: 4,1 s, V maks.: 250 km/h, śr. spalanie wg NEDC: 8,2 l/100 km, cena: od 473 700 zł.
Silnik: 4.0 V8, 507 KM, 770 Nm, 0-100 km/h: 4,1 s, V maks.: 250 km/h, śr. spalanie wg WLTP: 12,0 l/100 km, cena: od 459 700 zł.
Silnik: 4.0 V8, 507 KM, 770 Nm, 0-100 km/h: 4,1 s, V maks.: 250 km/h, śr. spalanie wg WLTP: 12,6 l/100 km, cena: od 489 500 zł.
Silnik: 3.8 V8, 580 KM, 730 Nm, 0-100 km/h: 4,1 s, V maks.: 300 km/h, śr. spalanie wg NEDC: 13,2 l/100 km, cena: od 846 738 zł.
Silnik: 5.0 V8, 550 KM, 700 Nm, 0-100 km/h: 4,0 s, V maks.: 286 km/h, śr. spalanie wg WLTP: 12,2 l/100 km, cena: od 539 900 zł.
Silnik: 4.0 V8, 550 KM, 770 Nm, 0-100 km/h: 4,1 s, V maks.: 286 km/h, śr. spalanie wg WLTP: 13,6 l/100 km, cena: od 711 000 zł.
Silnik: 4.0 V8, 600 KM, 800 Nm, 0-100 km/h: 3,8 s, V maks.: 250 km/h, śr. spalanie wg WLTP: 13,7 l/100 km, cena: od 637 500 zł.
Silnik: 4.4 V8, 625 KM, 750 Nm, 0-100 km/h: 3,8 s, V maks.: 250 km/h, śr. spalanie wg NEDC: 12,8 l/100 km, cena: od 663 200 zł.
Silnik: 4.0 V8, 510 KM, 700 Nm, 0-100 km/h: 3,8 s, V maks.: 270 km/h, śr. spalanie wg WLTP: 13,0 l/100 km, cena: od 475 000 zł.
Silnik: 4.0 V8, 612 KM, 850 Nm, 0-100 km/h: 3,8 s, V maks.: 280 km/h, śr. spalanie wg WLTP: 12,2 l/100 km, cena: od 660 800 zł.
Silnik: 2.9 V6, 510 KM, 600 Nm, 0-100 km/h: 3.8 s, V maks.: 283 km/h, śr. spalanie wg WLTP: 11,5 l/100 km, cena: od 437 900 zł.
Silnik: 4.0 V8, 680 KM, 770 Nm, 0-100 km/h: 3,8 s, V maks.: 295 km/h, śr. spalanie wg WLTP: 4,8 l/100 km, cena: od 862 000 zł.
Silnik: 4.4 V8, 625 KM, 750 Nm, 0-100 km/h: 3,7 s, V maks.: 250 km/h, śr. spalanie wg NEDC: 12,6 l/100 km, cena: od 676 500 zł.
Silnik: 4.0 V8, 650 KM, 850 Nm, 0-100 km/h: 3,6 s, V maks.: 305 km/h, śr. spalanie wg NEDC: 12,3 l/100 km, cena: od 1038 380 zł.
Silnik: 4.0 V8, 640 KM, 850 Nm, 0-100 km/h: 3,3 s, V maks.: 300 km/h, śr. spalanie wg WLTP: 14,1 l/100 km, cena: od 963 000 zł.
Elektryczny, 1020 KM, 0-100 km/h: 2,6 s, V maks.: 262 km/h, cena: od 529 990 zł.