W zestawieniu znajdziecie SUV-y z rożnych klas, od kompaktowych w stylu BMW X3, Mercedesa-AMG GLC czy Alfy Romeo Stelvio po większe jak Porsche Cayenne, BMW X5 czy Lamborghini Urus. Są też dwa modele z napędem czysto elektrycznym. Przy każdym prezentowanym aucie umieściliśmy podstawowe dane techniczne, aktualną cenę minimalną bez dodatkowych opcji oraz link odsyłający do większej prezentacji bądź testu danego modelu, jakie publikowaliśmy. Poznajcie zatem najlepszych sprinterów wśród współczesnych SUV-ów.
Dalszy ciąg artykułu pod materiałem wideoGaleria zdjęć
Elektryczny, 503 KM, 973 Nm, 0-100 km/h: 4,5 s, V maks.: 210 km/h, cena: od 414 900 zł.
Więcej informacji o tym modelu znajdziecie tutaj
Silnik: 5.0 V8, 575 KM, 700 Nm, 0-100 km/h: 4,5 s, V maks.: 283 km/h, śr. spalanie wg WLTP: 15,0 l/100 km, cena: od 706 400 zł.
Test tego modelu znajdziecie tutaj
Silnik: 4.0 V8, 550 KM, 700 Nm, 0-100 km/h: 4,5 s, V maks.: 291 km/h, śr. spalanie wg WLTP: 14,3 l/100 km, cena: od 193 744 euro.
Pierwszą jazdę tym modelem znajdziecie tutaj
Silnik: 3.0 R6, 510 KM, 600 Nm, 0-100 km/h: 4,1 s, V maks.: 250 km/h, śr. spalanie wg NEDC: 8,2 l/100 km, cena: od 464 300 zł.
Test tego modelu znajdziecie tutaj
Silnik: 3.0 R6, 510 KM, 600 Nm, 0-100 km/h: 4,1 s, V maks.: 250 km/h, śr. spalanie wg NEDC: 8,2 l/100 km, cena: od 473 700 zł.
Więcej informacji o tym modelu znajdziecie tutaj
Silnik: 4.0 V8, 507 KM, 770 Nm, 0-100 km/h: 4,1 s, V maks.: 250 km/h, śr. spalanie wg WLTP: 12,0 l/100 km, cena: od 459 700 zł.
Więcej informacji o tym modelu znajdziecie tutaj
Silnik: 4.0 V8, 507 KM, 770 Nm, 0-100 km/h: 4,1 s, V maks.: 250 km/h, śr. spalanie wg WLTP: 12,6 l/100 km, cena: od 489 500 zł.
Więcej informacji o tym modelu znajdziecie tutaj
Silnik: 3.8 V8, 580 KM, 730 Nm, 0-100 km/h: 4,1 s, V maks.: 300 km/h, śr. spalanie wg NEDC: 13,2 l/100 km, cena: od 846 738 zł.
Test tego modelu znajdziecie tutaj
Silnik: 5.0 V8, 550 KM, 700 Nm, 0-100 km/h: 4,0 s, V maks.: 286 km/h, śr. spalanie wg WLTP: 12,2 l/100 km, cena: od 539 900 zł.
Test tego modelu znajdziecie tutaj
Silnik: 4.0 V8, 550 KM, 770 Nm, 0-100 km/h: 4,1 s, V maks.: 286 km/h, śr. spalanie wg WLTP: 13,6 l/100 km, cena: od 711 000 zł.
Test tego modelu znajdziecie tutaj
Silnik: 4.0 V8, 600 KM, 800 Nm, 0-100 km/h: 3,8 s, V maks.: 250 km/h, śr. spalanie wg WLTP: 13,7 l/100 km, cena: od 637 500 zł.
Test tego modelu znajdziecie tutaj
Silnik: 4.4 V8, 625 KM, 750 Nm, 0-100 km/h: 3,8 s, V maks.: 250 km/h, śr. spalanie wg NEDC: 12,8 l/100 km, cena: od 663 200 zł.
Test tego modelu znajdziecie tutaj
Silnik: 4.0 V8, 510 KM, 700 Nm, 0-100 km/h: 3,8 s, V maks.: 270 km/h, śr. spalanie wg WLTP: 13,0 l/100 km, cena: od 475 000 zł.
Więcej informacji o wersjach AMG GLC znajdziecie tutaj
Silnik: 4.0 V8, 612 KM, 850 Nm, 0-100 km/h: 3,8 s, V maks.: 280 km/h, śr. spalanie wg WLTP: 12,2 l/100 km, cena: od 660 800 zł.
Silnik: 2.9 V6, 510 KM, 600 Nm, 0-100 km/h: 3.8 s, V maks.: 283 km/h, śr. spalanie wg WLTP: 11,5 l/100 km, cena: od 437 900 zł.
Test tego modelu znajdziecie tutaj
Silnik: 4.0 V8, 680 KM, 770 Nm, 0-100 km/h: 3,8 s, V maks.: 295 km/h, śr. spalanie wg WLTP: 4,8 l/100 km, cena: od 862 000 zł.
Test tego modelu znajdziecie tutaj
Silnik: 4.4 V8, 625 KM, 750 Nm, 0-100 km/h: 3,7 s, V maks.: 250 km/h, śr. spalanie wg NEDC: 12,6 l/100 km, cena: od 676 500 zł.
Test tego modelu znajdziecie tutaj
Silnik: 4.0 V8, 650 KM, 850 Nm, 0-100 km/h: 3,6 s, V maks.: 305 km/h, śr. spalanie wg NEDC: 12,3 l/100 km, cena: od 1038 380 zł.
Test tego modelu znajdziecie tutaj
Silnik: 4.0 V8, 640 KM, 850 Nm, 0-100 km/h: 3,3 s, V maks.: 300 km/h, śr. spalanie wg WLTP: 14,1 l/100 km, cena: od 963 000 zł.
Relację z pierwszych jazd tym modelem znajdziecie tutaj
Elektryczny, 1020 KM, 0-100 km/h: 2,6 s, V maks.: 262 km/h, cena: od 529 990 zł.
Więcej informacji o tym modelu znajdziecie tutaj